Įdomi ekskursija į Estiją
2018-10-27

Nuotrauka Gabijos Rupšytės

Spalio 26-27 dienomis I c bei II c klasės mokiniai kartu vyko į ekskursiją po du didžiausius Estijos miestus – Taliną ir Tartu. Išvykome  anksti ryte ir autobusu važiavome į Tartu. Tačiau kelionė  neprailgo ir nė nepajutome ,kaip jau vaikščiojome Tartu studentų pamėgto parko takeliais,  apžiūrinėjome senamiestį, stebėjomės  įvairiais pastatais,  skulptūromis. Pavakare apsilankėme AHHAA mokslo centre. Čia turėjome galimybę išvysti įvairius fizikinius reiškinius realybėje, pagilinti savo žinias apie saulės sistemą planetariume bei dirbtuvėse patyrinėti mūsų pačių DNR molekules. Dienai besibaigiant ir vėl susėdę į autobusą, iškeliavome į Estijos sostinę – Taliną. Atvykę  apsistojome viešbutyje ,,Dzingel”, o kadangi buvo jau vėlyvas vakaras, visi išsiskirstė ilsėtis arba aptarti dienos įspūdžius su draugais. Ryte nieko nelaukę toliau leidomės į kelią. Pirmiausia atvykome prie muziejaus, kuris yra pastatytas prieplaukoje. Ten apžiūrėjome įvairius laivus. Sužinojome, kad laivų muziejus yra vienas iš populiariausių pasaulyje dėl jame eksponuojamo povandeninio laivo ir dėl ten vis  eksponuojamų įspūdingų su laivais susijusių kolekcijų, kurios yra pabuvojusios visoje Europoje. Toliau vykome į Talino centrą, kur pasivaikščiojome po senamiestį, aplankėme seniausią miesto bažnyčią bei apžiūrėjome miesto panoramą. Dar šiek tiek patyrinėję miestą savarankiškai, išvykome namo. O grįžtant mus stebino Estiją dengiantis sniegas. Kol vieni krykštavo ir pro langus gėrėjosi pirmuoju sniegu, kiti ramiai ilsėjosi ir miegojo. Taip ir pasiekėme Šiaulius. Ko gero ,visi šią įdomią kelionę prisiminsime ilgai.