Gimnazinių darbų konferencija „Žinių skėtis“
2015-04-29
Šešti metai gimnazijoje rašomi gimnaziniai darbai. Kiekvieną pavasarį mokiniai ir mokytojai renkasi į gimnazinių darbų konferenciją „Žinių skėtis“. Šiais mokslo metais per 70 gimnazistų parašė (sukūrė) per 40 gimnazinių darbų. Jiems vadovavo 22 mokytojai.
Balandžio 29 d. buvo skirta nepamokinei ugdomajai veiklai. Gimnazistai pristatė savo darbus humanitarinių ir realinių mokslų sekcijose. Jų darbą apibendrino klubo „Mes“ jaunieji tyrėjai, turintys ne vienerių metų patirtį.
Gimnazinis darbas – įžanga į mokslo pasaulį.
Mokiniai, kurie 2014-2015 m. m. parašė gimnazinius darbus, ir mokytojai, kurie juos konsultavo
Eil.
Nr. |
Konsultavusio mokytojo vardas ir pavardė | Mokinio vardas ir pavardė, klasė | Tema(os) |
1. | Alma Šeputienė | Gerda Kalakauskaitė (II e),
Rugilė Griščiūtė (II e) |
Seinų krašto dainos |
2. | Audronė Ganusauskienė, etnomuzikologė Diana Martinaitienė | Damilė Martinaitytė (III a) | Moteriško ir vyriško mąstymo modelių raiška lietuvių liaudies dainose |
3. | Diana Žukauskienė, Rita Margevičienė | Gabrielė Petrošiūtė (II e),
Vaiva Adomavičiūtė (II e) |
Merkelis Račkauskas ir Juliaus Janonio gimnazija |
4. | Laimutė Samulionienė | Laurynas Milašauskas (IV b) | Baltų dievai šiuolaikiniame pasaulyje |
5. | Daiva Staškevičiūtė | Bertina Dragūnaitė (II d), Kipras Šivickas (II d) | Borrowed Words in the English Language |
6. | Birutė Virketienė
|
Greta Kazlauskaitė (II c) | Muilo gamyba |
Agnė Jankauskaitė (III f), Karolina Kančauskaitė (II c) | Sūrelių rūgštingumo nustatymas | ||
7. | Janina Eigirdienė
|
Bertina Dragūnaitė (II d),
Mantas Misiūnas (II d) |
Aliejai. Rūšys. Savybės
|
8. | Gitana Kazimieraitienė | Ieva Kasparavičiūtė (II f), Konstantinas Mamonas (II f) | Unikalieji Lietuvos ir pasaulio ežerai
|
9. | Kristina Murauskienė | Kipras Čėsna (II d),
Mantas Misiūnas (II d), Bertina Dragūnaitė (II d), Lukas Miežis (II d) |
XX a. pradžios skonis: tarpukario modernizmas Šiauliuose |
10. | Skirmantė Ulvidienė | Gabrielė Sinušaitė (III e) | Algirdo Brazausko ir Valdo Adamkaus užsienio politika atkūrus Lietuvos valstybingumą |
11. | Rasa Slonskienė | Kornelija Gelūnaitė (III a) | Įsisąmoninimu pagrįstas streso valdymas |
12. | Daiva Riukienė,
Vilma Rekešienė |
Lukas Martišius (III e) | AMIDA – KUJI |
Džiugas Mažulis (III c),
Margiris Burakauskas (III a) |
Loterijos: turtas ar apgavystės | ||
13. | Valentina Rakužienė | Kamilė Macytė (III f),
Domantas Gružas (II a) |
Nuodingų medžiagų koncentracijos kaulavaisių augalų konservuose tyrimas |
Kotryna Gečaitė (III d),
Lukas Elenbergas (II b) |
Elektros energijos gaminimas iš buitinių atliekų ir išorės veiksnių įtaka pagamintos energijos kiekiui | ||
Simonas Pranys (IV e)
Pijus Žagrakalys (IV e) |
ŽD virpesių įtaka dygimui ir augalo vegetacijai | ||
Ligija Andrijauskaitė (IV e)
Karolis Šikšnys (IV e) |
Žemo ir aukšto dažnio akustinių bangų poveikis mikomicetų struktūrai ir mikotoksinams | ||
Ieva Janiškevičiūtė (IIId)
Julius Alešiūnas (III d) |
Skirtingo bangų ilgio šviesos įtaka augalų augimui | ||
Greta Patkauskaitė (III f) | Kaštoninių keršasparnių (Cameraria ohridella) atbaidymas/naikinimas kvapniąja pelargonija (Pelargonium odoratissimum) | ||
Juozas Matas Pažėra (IV a)
Agnė Romeikaitė (IV f) |
Magnetinio lauko įtaka kalcio karbonato polimorfiniams mineralams vandenyje | ||
Mantas Misiūnas (II d) | Kaštoninių keršasparnių gyvybingumo tyrimas | ||
Margiris Burakauskas (III a), Dovydas Linkevičius (II e) | Skirtingų rūšių biokuro pelenų cheminės sudėties analizė ir taikymo galimybių tyrimas | ||
Miglė Markevičiūtė (III d),
Gabrielė Meškūnaitė (III d) |
Elektrolizės proceso aktyvinimo būdai | ||
14. | Inga Valaitienė,
Rita Margevičienė
|
Patricija Mendelytė (I b),
Deimantė Urbelytė (I d) |
Gimnazijos muzikinė veikla (1920-1980 m.) istorinių faktų kontekste
|
15. | Irena Šaulytė
|
Laura Kondratavičiūtė (III a) | Išorės veiksnių įtaka fotosintezės procesui |
16. | Aurelija Šmitienė | Lukas Karpenka (IV e),
Monika Abraitytė (IV f) |
Mokinių mokomųjų bendrovių veikla |
17. | Danutė Aleksonienė
|
Kornelija Jocaitė (II a),
Agnius Vazgys (II a) |
Akvariumas – dirbtinė ekosistema |
Eglė Gasparaitytė (II a), Andželika Šlegerytė (II a ) | Gvazdikinis serentis J.Janonio gimnazijos želdiniuose | ||
Justina Kapilovaitė (II b) | Gyvūnų fosilijų radimvietės Lietuvoje | ||
Karolis Kmitas (I d),
Gustas Jurgelionis (I d) |
Trąšų įtaka gvazdikinio serenčio fotosintezės greičiui | ||
18. | Ingrida Budraitienė
|
Ieva Formaniukaitė (IV e),
Rūta Stankutė (IV f), Vaiva Adomavičiūtė (II e), Goda Kančelskytė (IV e) |
„Elephas maximus indicus“
„Amžių sandūroje“ „Pro vandenį juodą auksumo dangus“ „Drugelis“ |
19. | Daiva Leliukienė
|
Rūta Sruogytė (II c),
Beata Gedvigaitė (III d) |
„Tamsos gėlės“
„Paukščiai“ |
20. | Rasa Dabregaitė
|
Aušrinė Atkočaitytė (II f), Adomas Šimkus (II d) | Polifenolių koncentracijos paprastosiose spanguolėse, Vaccinium oxycoccus ir stambiauogėse spanguolėse, Vaccinium macrocarpon palyginimas |
Karolina Šimkutė (II d) | Aplinkos veiksnių poveikis kasos fermentų aktyvumui | ||
Simona Kiškytė (II c),
Bertina Dragūnaitė (II d) |
Optimalių sąlygų vitamino C išsaugojimui paprastosios spanguolės, Vaccinium oxycoccus, paprastojo erškėčio, Rosa canina ir šilauogės, Vaccinium sp. vaisiuose nustatymas | ||
Karolis Gairionis (II f),
Gabija Vaicekauskaitė (I c) |
Spygliuočių kutikulės išsivystymo priklausomybė nuo oro taršos |
Ugdymo skyriaus vedėja Daiva Rindzevičienė