Gimnazijos sportininkų išvyka į Venspilį
2012-06-08

Ankstyvą birželio 8 dienos rytą mūsų gimnazijos sportininkai iškeliavo į Venspilį. Pusiaukelėje aplankėme plačiausią Europos vandens krioklį Kuldigoje, kuris vadinamas Ventos Rumba, jo plotis siekia net 249m., pasidairėme po miestelio apylinkes. Atvykus į Venspilį pirmiausia teko pasigrožėti fontanu „Saulės laiveliai” bei gėlių skulptūromis „Bobslėjininkai” ir „Gėlių laikrodis”. Vėliau laukė ekskursija po senamiestį bei 45 min. trukmės kelionė Ventos upės žiotimis ir po uostą su ekskursijų laiveliu „Hercogs Jėkabs”. Paplaukiojus laiveliu vykome į pietinio molo pasivaikščiojimo taką, kuriuo galėjome nueiti iki švyturio molo gale, nusifotografuoti prie didžiosios „Karvės jūrininkės”, pasigėrėti vaidu iš apžvalgos bokšto. Pasivaikščiojus molu linksmai leidome laiką Venspilio mėlynosios vėliavos paplūdimyje, kur žaidėme įvairius žaidimus, galėjome išsimaudyti jūroje. Iš pajūrio pajudėjome į Venspilio Pajūrio parką, kur Inkarų take galėjome pamatyti įspūdingus inkarus, o Džiunglių take – laipioti įvairiomis laipynėmis, tilteliais, bei įrengtais trosais. Kelionės pabaigoje visą Pajūrio parką apvažiavome siauruoju geležinkeliu. Visi, pilni įspūdžių, sėdome į autobusą ir grįžome į Šiaulius. Už galimybę pasigrožėti žymiomis Latvijos miestų vietovėmis Juliaus Janonio gimnazijos sportininkai ir kūno kultūros mokytojai dėkingi seimo nariui Valerijui Simulik, kurio dėka aplankė Kuldigą bei Venspilį ir galėjo klausyti įdomių gido pasakojimų.