Antrokai keliavo Austrijos, Čekijos ir Lenkijos keliais!
2018-11-30

« 7 »

Lapkričio pabaigoje, II d ir II e klasių mokiniai kartu su mokytojomis Kristinas Murauskiene, Gitana Kazimieraitiene bei Rima Kalveliene išvyko į pažintinę kelionę po Austriją.

Su linksma ir jaukia kompanija tokia kelionė neprailgo, jau kitos dienos vakarą galėjome džiaugtis Brno senamiesčiu, klausytis apie Kopūstų ir Laisvės aikštę, astronominį laikrodį ir Eilėraščių fontaną, grožėtis Šv. Petro ir Povilo katedra, pirkti lauktuves namiškiams. Šeštadienį vykome į Austriją. Nuostabiame Vachau slėnyje turėjome įdomią ir labai išsamią ekskursiją po įspūdingą Melko vienuolyną, kuris įtrauktas net į UNESCO saugomų objektų sąrašą. Vėliau važiavome į Vieną – gražų, jau Kalėdoms besiruošiantį miestą, žavintį savo architektūra, istorija, ir, žinoma, ypatingu Sachertorte pyragu. Įveikėme tikrą iššūkį – lipome į Šv. Stepono katedros varpinės bokštą, kurio aukštis net 136 metrai. Kiekvienas iš mūsų sugebėjo užlipti visus 343 laiptelius ir pasigrožėjo Vienos panorama. Vaikščiodami pamatėme Operos ir Parlamento rūmus, Hadsburgų rūmų kompleksą, rotušę, Atėnės fontaną ir Maro koloną.

Kitą dieną, po ankstyvų pusryčių, pajudėjome Lietuvos link. Spėjome aplankyti ir Varšuvą. Tai buvo ilgiausiai ir įspūdingiausia mūsų ekskursija iki šiol. Sutvirtėjome kaip bendruomenė ir su nekantrumu laukiame kitų išvykų!